- Dop

Vi har hängt med Lina och Hugo hela dagen. Gustaf och Wilma vaknade redan runt åtta så då gick vi upp, väntade in tills Gustaf skulle bli trött och efter det åkte vi. Han vaknade dock redan på tunnelbanan igen så någon lång tupplur vart det inte. Istället tajmade han och Hugo in nästa sovstund och sov i en och en halvtimme. 
Jag passade på att ringa och boka dop när jag ändå kom ihåg det. Så den fjärde maj ska vi döpa Gustaf, egentligen var det meningen att vi skulle gjort det redan i feb/mars men nu fanns det inga tider eftersom jag var så sent ute. Men det här blir bra också. Så nu måste vi planera lite.
 
Gustaf äter lite mer mat nu varje dag, idag vart det biffstroganoff till lunch och middag, hehe. Det gick ner iallafall. Han äter inte hela portioner än men det går mycket bättre nu än vad det gjorde förut. Jag funderar på att ge ännu ett försök med flaskan, testa välling om några veckor. Tror det kommer bli rätt svårt att sluta amma annars om han inte får något "liknande". Vi får se, vi får se. 
 
Jag och Wilma sitter och kollar på familjen annorlunda just nu, hennes favvo. Efter det ska hon hoppa i säng. 
Då ska jag se på skilda världar, så dåligt egentligen men ändå så bra!
 
Blir inga bilder, brukar använda instagram men programet vägrar låta mig ladda upp bilder där just nu, blir bara utkastad ur programet :(
 


Postat av: Anonym

Har din kompis Lina någon mammablogg?

Svar: Nej det har hon inte:P
ebjf.blogg.se

2013-02-26 @ 09:42:11
Postat av: rebecka 21år - bröllopsplaner, bonus-ungmamma!

whipo, så det blir av :D hoppas det blir ett underbart dop!

2013-02-27 @ 13:55:18
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0