- Ännu tröttare

Gustaf somnade sent inatt igen, jag fick tillslut lägga han i vagnen och där slockna han. Men då kunde inte jag somna istället, känns så konstigt att ha en säng helt för sig själv nu för tiden. Ville inte lyfta över han heller med risk för att jag skulle behöva börja om igen och när jag väll lyckades somna, ja då vaknar han såklart igen men som tur var somna han om efter att jag lyft över han till sängen. Man blir ju galet trött om dagarna, jag vill göra saker, har massor att fixa, men det är knappt så jag orkar. Det är nästan värre att bara sitta hemma om dagarna också, då blir man ännu mer påminnd om hur trött man är. Jag har fått världens rethosta också som vägrar ge med sig. Det är lite lustigt att vi alltid är sjuka, jag börjar undra om det beror på att det är svinkallt i våran lägenhet? Det spelar ingen roll att elementen är på, det blir ingen värme ändå.
 
Betalade nyss lite räkningar, sånt är ju alltid skoj! Ska iväg och handla snart bara för att få komma ut lite.
Gustaf behöver snart nya kläder, Wilma också. När jag mätte Wilma i helgen var hon 124 cm lång, helt galet. Inte undra på att alla byxor börjar bli för korta. 
Jag vill ha vår nu, så vi kan göra oss av med vinterkläderna. 
Längtar galet!
 
Dricka massa kaffe och hoppas på att bli lite piggare.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0