- torsdag

Sitter på tåget på väg till jobbet, snart framme i centralen. Jag är galet trött idag, Gustaf vaknade redan fyra imorse och somnade om strax efter fem, så skulle jag upp nån timme efter det.

Wilma har gått och blivit sjuk, började i tisdags med att hon klagade på huvudvärk så hon la sig och kollade på film och helt plötsligt fick hon feber.
Så vi har inte gjort så mycket de här dagarna, så typiskt eftersom det är påsklov nu. Hon verkade må lite bättre imorse iallafall och jag gav henne lite Alvedon och hon skulle försöka sova en stund till. Det är typ det hon gjort, sovit för det mesta, men när man är sjuk får man sova mycket :)

Jag längtar redan tills klockan blir två och jag kan åka hem igen, haha. Det är fint väder ute idag och jag hoppas att det håller i sig och att Wilma mår bättre så vi kan gå ut en stund senare.
Gustaf har fått gunga för första gången och det var en stor hit.

Nej men ha en fin dag :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0