- tisdag

Jag har varit i kyrkan idag och pratat lite om Gustafs dop, känner mig helt lost i allt, knappt förberett något men samtidigt känner jag inte för att göra något jättestort av allt. Lagom är bäst.
Jag har iallafall fått tag på en som ska sjunga, har alltid önskat att ha någon som sjunger "det är du" men det blir en annan låt nu istället, en lika fin. Är så himla glad över att hon kunde ställa upp.
Det var meningen att Ch skulle följa med men jobbet i nynäs ringde igår och ville ha ett samtal om schema, gick inte att tacka nej till det med tanke på att de kanske väljer någon annan istället då.
Men jag klarade mig fint själv ändå, haha. Svängde förbi mamma efter det, hämtade lite saker och vart bjuden på middag. Fick skjuts till tåget där jag sitter nu, hehe. Helt slut efter en jobbig jobbdag.

Såhär tyckte Gustaf min soppa smakade igår, man tackar för den :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0