- regn dag

Jag kunde nästan ge mig fan på att det skulle regna idag, bara för att jag är ledig. Så himla tråkigt! Jag har en del saker att fixa inne i centrum men har absolut ingen lust att ge mig ut i det här vädret, så jag överväger att vänta med det tills imorgon och hoppas på att solen visar sig då. Men å andra sidan, bättre regn än snö, så framåt går det åtminstone.

Väntar på paket gör jag också, som skulle kommit för lääääängesen. Men som vanligt med min tur så lyckas det alltid bli något problem, senast imorgon måste jag ha det. Enligt dom så var varan slut så dom var tvungna att skicla efter ifrån utlandet och då tar det längre tid, är inte första gången det händer mig nu, förstår inte varför man skriver att varorna finns inte när det inte finns..

Vi har precis ätit lunch här hemma, eller jag gjorde en smoothie till mig själv. Har blivit som besatt, kan göra flera om dagen, så sjukt gott. Vi fick en blender av min familj och den är redan mer än välanvänd, haha. Blir nya smaker varje gång, köpt hem alla möjliga sorters frukter.
Den är även utmärkt till att mixa Gustafs mat i, han kan inte tugga bitar än utan allt fastnar i halsen. Sjukt läskigt, så jag vågar inte ge men han måste ju lära sig någon gång. Han är inte ens ett dugg intresserad av mat, det kommer nog senare. Wilma var tvärtom, hon ville smaka på ALLT. Så fantastiskt hur olika barn kan vara.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0