- Onsdag

Alltså jag är konstant törstig, kan dricka flera liter i sträck, typ. Måste alltid ha med mig flera glas vatten in i rummet på natten, vaknar alltid av att jag känner mig uttorkad. Sjukt jobbigt. Förstår inte varför, kan inte dricka för mycket heller för då blir jag illamående istället. Jobbiga problem, haha.
 
Idag har vi varit ute och promenerat lite innan det var dags för Ch att åka och jobba, han tar lite extra pass då och då i Globen när det finns tid över. Jag har också tänkt börja jobba där igen, i serveringen, någon gång ibland bara. Kan vara bra med lite extra pengar, skulle vara så roligt att åka utomlands med både Wilma och Gustaf. Men det blir inte än på ett bra tag, det är mycket annat som måste prioteras först. 
Resten av dagen har bestått av att ringa f-kassan, igen, för att fixa föräldrapenningen. Den här gången var det iförsig Chs som det hade blivit något tokigt med. Man blir ju smått galen på att ha med dom att göra ibland, men såklart så blir det fel då och då, och man får vara tacksam över att det fixas relativt fort. 
Ja, sen somnade jag tillsammans med Gustaf i soffan, var meningen att jag skulle fixa iordning lite hemma inför våra middagsgäster imorgon men det var så mysigt så jag slumra till själv. 
 
Jobbar imorgon igen, jag har börjat promenera från centralen till jobbet nu, oavsett väder. Känner att jag måste komma igång med träningen nu och en powewalk till jobbet varje gång är iallafall en början. När man väl kommit igång är det skönt, går rätt fort också, tar cirka 40 minuter. Jag känner mig iallafall duktig! 
 
Surplutt imorse. Så sjukt söt när han är arg, haha.


Postat av: Miah- Mamma till Julia och liten i magen<3

Har du kollat diabetes Emelie?
Då kan man dricka en hel del.

Lycka till!

Svar: Men usch det låter inte bra! Läste mer om symtomen man kan ha och såg att jag har flera, bland annat synen, har trott det berott på mina linser men nu blev jag lite orolig, kanske lika bra att kolla upp. Får hoppas att det inte är så bara!Kram
ebjf.blogg.se

2013-04-25 @ 07:18:03
URL: http://miahsblogg.blogg.se
Postat av: Linn

Jag drack sjukt mycket när jag var gravid, precis i början. Visste inte om det själv. Konstigt symptom men vem vet? :)

Svar: Haha ingen risk :) Men var också sjukt törstig när jag var gravid:P
ebjf.blogg.se

2013-04-25 @ 18:39:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0