- måndag

Vi har fixat och donat här hemma idag, egentligen var det meningen att vi skulle åka iväg men så kom jag på att jag hade bokat tvättstugan. Missar man sin tid här får man vänta typ en vecka på nästa tid, det är nackdelen med att inte ha tvättmaskin hemma. Nu måste vi verkligen planera in tiderna, jag har jobbkläder som måste tvättas ofta, dom osar mat annars.. Och jag hatar att ha en full tvättkorg, vill gärna tvätta ofta, haha. Snacka om ilandsproblem..

På onsdag ska vi träffa Lina och Hugo, det var längesen nu och vi saknar dom. Snart kommer vi inte alls kunna träffas lika ofta, med tanke på att båda börjat jobba. Lite trist men så är det ju.

Gustaf sov strejkar just nu, han börjar bli stor, nu vill han bara sova en gång om dagen men man märker att han inte riktigt orkar hänga med hela dagen utan han skulle behöva sova en gång till.
Vi ska försöka vänja han att sova i sin säng också, hela natten. Det känns som att det kommer bli ett evighetsprojekt.
Egentligen är det mest för min skull, när jag jobbar, eftersom jag vaknar av minsta lilla, så har han krånglat på natten är jag sjukt trött dagen efter och jag tror han kommer sova bättre ensam. Det hade varit okej om han vaknade typ en gång men ibland vaknar han runt tio och då är det inte lika roligt längre. Men samtidigt är det jobbigt, det är ju så mysigt att sova tillsammans.

Vi måste börja planera inför dopet också, känner att tiden inte riktigt räcker till ibland. Men det ska nog bli bra. Lite typiskt att vi bokat kyrka inne i stan och nu bor här ute. Vi kan inte ändra heller eftersom några tagit ledigt från jobb och bokat tågbiljetter och sånt redan, det skulle inte kännas speciellt schysst att göra så.

Nej hoppa in i duschen och göra sig redo för sängen, imorgon är det jobb som väntar!

Jag har iallafall hunnit med att baka och laga god mat idag :)



Postat av: E

Hej Emelie!
Jag har precis fått reda på att jag är gravid, jag är 21 år och bor hemma. Min pojkvän som är 18 bor också hemma. Våra föräldrar vill inte att vi ska bo där med barnet och de vill att vi ska göra abort. Jag vill verkligen inte göra det, då jag gjorde en förra året och blev deprimerad pga aborten.
Har du några bra tips? Och hur fick ni er lägenhet? :)
kramar

2013-04-09 @ 11:42:18
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Gott:D

2013-04-13 @ 19:42:33
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0