- måndag

Mina ögon bränner av trötthet just nu. Jag har jobbat i sju timmar idag, det var längesen jag hade ett pass på så många timmar, lite ovant. Det känns iallafall i kroppen, men imorgon är sista passet innan två dagars ledighet. Ska bli så skönt! Vi måste försöka hitta någon brasa att gå och kika på under valborg också. Wilma kom hit idag och Gustaf vart så himla glad när han såg henne, dom busade som bara den och Gustaf skrattade så han kikna.

Nu sover båda barnen och jag känner att det vore dumt att inte göra detsamma. Upp tidigt imorgon igen, först upp till Wilmas dagis och sen raka vägen till tåget och åka till jobbet.
Imorgon kväll är det avslutningssamtal på hennes dagis också, ska bli spännande!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0