- fredag

Just nu är jag rätt arg på vädret. När jag jobbar är det strålande sol men när jag är ledig är det ALLTID mulet eller regn. Varför? Slår vad om att helgen kommer vara kanon fin nu bara för att jag ska jobba igen.
Jaja, vi tog iallafall en sväng ner till centrum i hopp om att hitta lite nya kläder till barnen, behöver bland annat nya vårjackor. Men hem kom jag med nada, allt fint var slut och hittade jag något så fanns inte rätt storlek. Det finns ju typ bara Lindex här så det är inte så att jag sprungit runt i flera butiker men ändå. Slutade med att jag gick in i mataffären med hopp om att få lite inspiration till kvällens middag, men det fick jag inte heller. Så grymt tråkigt att laga mat till sig själv bara, Ch jobbar och är inte hemma innan 10 och Wilma är hos sin pappa. Slänger väll ihop något enkelt lite senare bara. Eller ännu bättre, tar fram en matlåda från frysen, perfekt för en sån här dag!

Jag känner mig alldeles energilös idag, trodde jag skulle bli lite piggare av promenaden förut men helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig och sova för natten nu. Köpte iallafall rabarber idag som jag tänkt göra paj på, får försöka sysselsätta mig så mycket som möjligt så att jag inte somnar ståendes, hehe.



Postat av: rebeckasstories.blogg.se

om du någon gång ska ner till skåne då borde du ta en tur inom Peter och fotas - vilken upplevelse! :) http://studiobla.se/

2013-04-26 @ 19:19:25
URL: http://rebeckasstories.blogg.se/
Postat av: Hanna E

Jag tycker det är hopplöst att köpa kläder till barnen numera. Jag har en 5,5-åring (född -07 men 11 månader yngre än Wilma) och en 2,5-åring.
Men just nu har vi gått över till postorder för nästan hela slanten. Då brukar det gå att hitta någonting i alla fall och det är lite lättare att göra än att kolla i affärer.
Sen handlar vi en hel del på outlet i Vingåker (har stuga 10 min därifrån) så vi köper vissa saker långt i förväg.

2013-04-27 @ 14:09:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0