-söndag

Igår var vi hemma hos min mamma, fikade och åt middag. Min mormor, bror och hans son var också där, det var trevligt. Wilma fick leka av sig ordentligt med Vincent och var helt slut när vi kom hem igen. Om några veckor ska hon sova över där över natten också, tillsammans med Vincent. Blir roligt för henne. Lite trist att det inte finns några jämngamla med henne i vårt område. Visserligen är hon väldigt duktig på att leka själv, hon pysslar och har sig, Barbies är också en stor favorit. Typ det enda hon önskar sig i julklapp.

Idag har vi inte fått mycket gjort, men det är söndag, en riktig slappardag. Det är bara jag och Gustaf hemma nu och vi sitter och kollar på hockey. Snart vill nog lilleman sova och då hade jag tänkt börja med maten.

Förhoppningsvis kommer vi iväg till IKEA imorgon, det har inte blivit av än, skulle behöva en del grejer därifrån. Lika bra att passa på medans Christoffer är ledig, har ingen lust att åka dit ensam.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0