Förvirrande

Blir galen på allt som har med försäkringskassan att göra, fattar zero. Så jäkla mycket papper och grejer som ska fyllas i. Måste nog ta mig tid att ringa dit för att få hjälp så att allt blir rätt. Min chef måste också fylla i papper om havandeskapspenning och jag vill helst ha allt sånt klart så snart som möjligt. Tiden bara rusar iväg men samtidigt känns allt så jäkla segt. Jag har rätt till att sluta jobba om mindre än bara två månader egentligen, med tanke på vad jag jobbar med. Men jag ska försöka jobba juli ut, något som tyvärr känns rätt så omöjligt just nu. Ska prata med min chef och komma med förslag om att jag kanske kan få slippa alla kvällspassen under sommaren och endast jobba dag tid, blir lite kortare dagar då.

Såg nu att klockan blivit alldeles för mycket, måste hoppa i sängen för att få några timmars sömn innan det är dags för jobb igen.

Har ni smakat den här nya lokan föresten? Med jordgubb och lakrits. Alltså, så sjukt god.
Bästa någonsin, den här och päron, mums!


Postat av: Rebecka

När berätta du för Wilma att hon skulle fä syskon?

Fick reda på att jag är gravid, har inte gått så långt.. Men funderar när vi ska berätta för vår 4åriga grabb?:

2012-05-09 @ 06:57:49
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud, jordhubb/lakrits låter ju helt underbart, det blir nog sommarens upptäckt! Förra året var det SIAs hallon/saltlakritsglass som är så god att man dånar.

2012-05-09 @ 10:09:17
URL: http://annzah.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0