-Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom.

Jag har mått piss senaste veckorna, inte så att jag varit sjuk men mått riktigt dåligt. Känt mig gråtfärdig för minsta lilla och jag vet inte hur många gånger jag velat lägga mig under täcket och bara gråta. Var inne på coop för att handla och fick panikångest och bröt ihop totallt. Samma sak på jobbet, vet inte hur många gånger jag varit nära på att rusa där ifrån. Dessutom har jag drabbas av sömnproblem, vaknar flera gånger per natt.
Usch det har verkligen inte varit roligt, nu känns det bättre och jag hoppas det förblir så också.

Var hos barnmorskan i måndags och fick lyssna på hjärtljuden för första gången, mysigt. Wilma var med och det verkligen lyste om henne, hon är så stolt. Järnvärdet är nere på botten som vanligt, så det blir att knappra tabletter. Allt annat var som tur var bra iallafall.

Här är magbilden från vecka 23, den vänstra, den högra är från samma vecka fast med Wilma. Tyckte det kunde vara roligt att jämnföra, magen ser ju annorlunda ut nu iallafall, mer spetsig. Ska bli kul när vi börjar mäta magen nästa gång, med Wilma fick jag inte sådär jättestor mage. Lina som är i vecka 30 har ett SF mått på 31 tror jag hon sa, när jag var som störst hade jag 34, hehe.


Postat av: Marlie -93a mamman

Wow, det är nog den putigaste magen jag sett! Haha, de säger ju att putmage är pojke och bred är flicka, verkar definitivt stämma på dig då ;)

2012-05-04 @ 14:48:01
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det dig denize menar med sitt inlägg??

2012-05-05 @ 16:29:26
Postat av: Emelie

Nej det hoppas jag absolut inte :( skulle vara konstigt isåfall. Jag tycker bara det är roligt att dom fått mer kontakt, W pratar massor om att hon vill dit och leka med E och E, så jag hoppas det blir av, men det kommer :)

2012-05-05 @ 18:11:48
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbart! :) grattis! Vi har redan 2 barn en varannan helg o snart varannan vecka& planer på ett till :)



Fan vad länge sedan jag läste din blogg! Grattis



http://perfectlifewithyou.blogg.se/

2012-05-06 @ 16:50:06
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Ems

Vad roligt att se en typiskt pojkmage, jag själv väntar en pojke som har BF datum 27 maj men min mage ser mer ut som en typiskt tjejmage=P Lycka till!

2012-05-07 @ 18:28:06
Postat av: Therese -BF i augusti

Oj, vilken spetsig mage! Men väldigt fin :)

2012-05-22 @ 18:30:56
URL: http://lillebonan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0