Don´t like me? Cool, I dont wake up every day to impress you.

Det här med och sova är verkligen inte min grej. Somnade runt tio och vaknade klockan två och sedan dess har jag varit vaken. Gav nyss upp hoppet om att försöka somna om igen, har försökt somna till film efter film men det hjälper inte. Som tur är kan jag vila senare under dagen om jag blir trött (vilket jag garanterat blir) men alla planer jag hade för dagen spricker, vet att jag inte kommer orka med något när jag inte fått sova. Jag antar att det här är mitt sätt att förbereda mig inför många vakna nätter framöver, men det skulle såklart inte skada att få sova åtminstonde en natt utan att vakna, hehe.

Någon klippning igår vart det inte heller, ska försöka hinna med det imorgon eller på söndag. Men en lunch med Malin hann jag med och massa babbel om allt och inget, såklart.

Jag har massa strul med bloggen hela tiden nu för tiden, men jag verkar inte vara den enda? Trist att inget funkar som det ska. När jag är inne på den här bloggen så använder den sig av den gamla portalen men när jag loggar in på min gamla blogg så kommer den nya upp, som dessutom verkar vara bättre än den här. Jag hoppas dem löser allt snart!

Helt plötsligt vart jag grymt sugen på att baka, typ bullar. Synd att vi inte har allt hemma och affärena har inte ens öppnat än. Får se om jag orkar svänga förbi där senare, då hade jag iallafall kunnat sysselsätta mig med något annat än film i ett par timmar, haha.

Hittade lite kläder igår också, bland annat den här söta dräkten i minsta storlek. Tror den gick på typ 30 kr, inte illa!


Postat av: Bodypalace

=)

2012-07-27 @ 11:52:31
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: erika

vilken söting!

2012-07-27 @ 21:57:46
URL: http://erikasofies.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0