- Lucia

Wilmas lucia var fint. Det var utomhus och de flesta tyckte nog det var lite för kallt, även fikat var ute. Så vi gick istället hem till Wilmas farmor och farfar och fika där. Jag hade bara med mig Gustaf i bärselet men han satt bra där med filtar runt sig. Wilma var snabb med att ta av sig alla kläder, så jag fick inte så många bilder, hade velat ta ett på henne och Gustaf tillsammans, men hon vart tjurig, hehe.
Hennes sista lucia på dagis, tänk att hon börjar i skolan om drygt ett halvår bara, min stora tjej.

Nu är vi hemma igen, vi åkte bil så det gick fort. Wilma ska till Göteborg i helgen så hon stannade kvar i nynäs och kommer i veckan istället.



Postat av: Evelin

Ska Wilma gå i skolan i Nynäs eller där du bor? :)

Svar: Troligtvist blir det i Nynäshamn :p
ebjf.blogg.se

2012-12-14 @ 21:34:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0