- fredag

Så skönt att må bra igen, varit frisk över 48 timmar nu så nu kan man ge sig ut utan att smitta folk. Haft tvättstuga och tvättat allt igen, hehe. Senare ska vi till forum och hälsa på Sofie och Carro på jobbet. Ska även se om jag kan jobba lite extra snart, men det blir ju lite krångligt eftersom Gustaf inte tar flaskan. Vi får se helt enkelt, troligtvist så kommer jag ändå börja jobba helt i mars och Ch vara hemma istället, mycket att planera.
 
Har bakat lite julgodis också, vitchockladfudge och lakritsknäck, mer ska det blir! Så roligt att baka, hehe. Vi ska ju fira jul hemma hos oss iår så måste ha lite godis att bjuda på. 
Vill typ baka allt jag ser, måste även göra nya lussebullar eftersom alla redan är slut :) 
 
På måndag ska Gustaf ta sin första vaccinspruta, hua.  Tänk att han redan blir tre månader, min lilla plutt! Tiden går så fort nu och Wilma fyller sex år om en månad, det om något är sjukt. Då blir det läxor och grejer.
 
Nej nu vaknar Gustaf igen :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0