- Lite hjälp tack!

Vi vet fortfarande inte vad lillebror ska få för namn. Det är så himla svårt med killnamn tycker jag, finns många fina men jag har inte riktigt fastnat för något än. Sen så ska man komma överens om ett också, haha. Vi har verkligen inte samma smak när det kommer till namn heller, vilket gör allt ännu svårare. Eller det finns två namn som båda kan tänka sig, men inget som riktigt klingar. Det är tur att man har tre månader på sig att bestämma iallafall. Han lär väll vara namnlös ibörjan, hehe. Sen blir det nog lättare att välja ett namn när man ser hur han ser ut också.

Jag försöker ju lixom få Christoffer att lämna över valet till mig, men det går såklart inte så bra. Dessutom är det svårt när han envisas om sina två namn som jag redan sagt att jag absolut inte vill ha medans jag har kommit med över hundra förslag som jag iallafall skulle kunna tänka mig att ha. 
Ni får gärna komma med fler förslag, alla möjliga är välkommna!

Idag ska jag försöka hitta på något skoj. Jag har fått för mig att jag vill ut och plocka blåbär, mest för att jag vill testa på att göra egen sylt. Vet inte riktigt vart man kan göra det bara, vill inte att det ska vara alldeles för långt bort. Annars får jag försöka få med mig någon på en fika :)

"Bara" 10 procent kvar.


Postat av: Sofie

Jag läste på Denise blogg bland hennes kommenterar och där hade hon svarat på en där hon skrivit att Wilma bor hemma hos sin farmor och farfar, stämmer det? Eller missuppfatta jag vad hon mena? Annars, varför bor hon med dom?

2012-08-07 @ 10:21:31
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

oh, hoppas ni kommer på något :)



Vi fick veta kön idag. Men har låst bloggen pga det finns alt för mycket folk som lägger sig i ens liv.

Men vi har namn till vårat, (vill inte komma ut med kön än ;)) Så vårat alternativ till pojke är John Patrik Stellan BENJAMIN (tilltals namn) Har alltid gillat benjamin. :)



sen milo, Maximiliam, Elliot, Milliam, :)

2012-08-07 @ 11:39:05
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tror hon menade att Wilma bor med dom nu nere i Spanien. Annars så bor ju A fortfarande hemma hos sina föräldrar, så man kan säga att Wilma bor hemma hos dom också. Men det är jag och A som har vårdnaden om henne.

2012-08-07 @ 17:10:21
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vet att bloggerskan Stina-Lee har samma problem, hon har ett inlägg som handlar om just detta där läsarna lämnat namnförslag. Har du kollat in det? :)

2012-08-07 @ 18:17:07
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååhh jag håller med pojknamn är verkligen jätte svårt. Vi pratade här hemma om Nathaniel, Dewin eller Vilde... Men ut kom en Jonathan =)

Lycka till med namn valet hihi vet hur svårt det är =)

2012-08-09 @ 19:42:04
URL: http://mindrommittliv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0