- När shopping är som bäst!

Hittade lite smått och gott i Globen idag:)

Bodyn hämtade jag ut gratis och köpte till ett par matchande byxor, båda från newbie.
Två supersöta hjälmmössor från HM, köpte en filt därifrån också. Hade en värdecheck där så allt det vart gratis.
Vi behövde en skötväska också och jag fick tips om att det fanns inne på stadium, eller det är ju ingen "riktig" men den duger till att börja med iallafall. Jag har ingen lust att köpa en ny för 800 spänn eftersom jag vet att jag inte hade någon användning av en när Wilma var liten, då körde jag med en liknanade och det funkade super!
Fick den här för 99 kr, så ja, funkar den inte så behöver jag inte gråta över det:)

Har alltså gjort riktiga fynd idag:)

 



Postat av: Sabina - 20 år och tvåbarnsmamma

Newbie är så sjuuukt fina :D

2012-08-27 @ 23:01:18
URL: http://saabiina.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0