- You can't live a positive life with a negative mind.

Hemma från SÖS igen, allt såg fint ut och lillebror mår bra. Barnmorskan sa att han bara är cirka 5 procent mindre än sin "ålder", alltså inget märkvärdigt. Känns super skönt! Fick se ett sött litet ansikte och nu längtar jag ännu mer, fick även se massa hår på huvudet. Just nu väger han cirka 2,5 kg och förväntas väga 3,5 kg om jag går tiden ut, alltså helt normalt. Dock är det ju svårt att veta exakt, jag var på TUL med Wilma också och då sa dom att hon skulle väga runt 3 kg om jag gick tiden ut, hon kom 10 dagar tidigare och vägde nästan 3,5 kg, haha. Jag kanske ska förvänta mig en 4 kg bebis ändå?
Nä, han låg iallafall med huvudet långt ner vilket är bra så nu hoppas jag att han stannar så också. Fick några bilder med mig hem men man ser tyvärr inte så mycket.

Jag håller på att dö av värmeslag här hemma, så sjukt varmt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill lägga mig ner raklång i sängen och sova i flera dygn, typ. Ska iallafall försöka vila en stund, bäst att passa på när man kan.
Slänger in en magbild lite senare, alltid roligt att kunna kika tillbaka senare.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0