- Trust me when I say I love you, because I will always mean it.

Vecka 38 idag, 3 veckor kvar till beräknad födsel. Jag börjar bli rätt så nervös inför förlossningen nu, som faktiskt kan starta när som helst, men jag tror det kommer dröja ett tag, lillebror verkar trivas där inne. 
Visste att nervositeten skulle komma nån gång, jag är nog mest rädd över att inte hinna in. När jag pratade med min barnmorska igår så sa hon att jag inte skulle vänta lika länge hemma den här gången, med tanke på att det gick så fort senast. Andra gången går ju oftast fortare, men man kan aldrig veta säkert.
Jag hoppas typ att vattnet går den här gången istället, då vet man säkert att det är på g. Jag var så osäker när jag väntade Wilma på om det var riktiga värkar eller inte, iförsig lär jag nog inse det tidigare den här gången, hehe.
Annars är jag nog rätt så förväntansfull över förlossningen, vill träffa min lille prins!

Wilma sitter och spelar TV-spel, varje gång hon förlorar så blir hon arg och säger att alla andra fuskar, men när hon vinner, då jäklar är det hon som är bäst. Tror vi har en dålig förlorare här hemma. 
Jag håller istället på att tvätta och städa (känns som man inte gör annat), riktigt trist. Men jag försöker att inte få allt för mycket tvätt och stöka ner allt för mycket, vill lixom inte att det ska se ut som ett bombnedslag om lillebror skulle komma.

Imorgon kommer min familj hit på fika, Wilma har tjatat om att dom ska komma hit ett tag nu, så hon vart jätteglad när jag berättade att dom skulle komma.


Postat av: Anonym

Wilma är sjukt lik hennes lillebror Elian :)

Vad tycker hon om att få en till lillebror?

2012-08-15 @ 23:34:23
Postat av: erika

lycka till !

2012-08-18 @ 21:18:20
URL: http://erikasofies.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0