- Sometimes people dont notice the things we do for them... until we stop doing them!

Såhär länge har jag aldrig varit gravid förut, men någon gång skulle väl bli den första, hehe. Nä men nu är jag rätt trött på att vänta, det är iallafall max tre veckor kvar, alltid en liten tröst. Dagarna går ändå rätt fort om tänker efter såhär i efterhand..
 
Igår lunchade jag med några jag pratat med på ett forum, andra gravida alltså. Det var trevligt men jag var alldeles för trött, hade sovit i tre timmar. Jag hoppas vi kommer ses flera gånger, det är alltid roligt att lära känna nya, som dessutom kommer ha barn i samma ålder som en själv. Det blir lätt tråkigt att bara gå hemma själv sen, minns hur det var med Wilma, men då försökte jag gå på så mycket mammagrupper som möjligt. Så att lära känna andra mammor är alltid välkommet :)
 
Idag har jag gått och irriterat mig på en rad olika grejer, mest skitsaker men som gjort att mitt humör varit på botten. Det har blivit bättre nu mot kvällen efter att vi kommit hem från en promenad och lite mathandling. 


Postat av: Ella

Men vad söt!!!

2012-08-27 @ 23:48:32
Postat av: Malin

Hur känns det att börja om med en liten i magen? :)

Svar: Roligt :D Fast såklart lite nervöst :)
ebjf.blogg.se

2012-08-28 @ 19:31:14
URL: http://eentity.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0