- Learning is a gift, even when pain is your teacher.

Tvättdag idag igen då. Så jäkla skönt att vi har tvättstugan typ fem meter från våran ytterdörr och att det nästan alltid finns tid när man vill tvätta. Behövs ingen tvättmaskin här hemma inte, även fast det skulle vara skönt ibland också. Något jag inte skulle kunna leva utan igen är iallafall en diskmaskin, kommer nog aldrig ställa mig och handdiska allt igen. Satans bortskämd man kan bli av en sån liten grej. 
 
Senare idag kommer min prinsessa hit igen, saknat henne så mycket. Lillebror ville ju ändå inte komma innan, han trivs bra där inne. Vet någon som kommer vara rätt besviken, haha. Hon hade hoppats på att nästa gång hon kom hit så skulle hon få träffa bebis. Istället får hon mysa med mig, men jag klagar inte på det. Nu hinner vi hitta på något skoj själva.
 
Jag ska försöka hitta på någon enkel och snabb lunch medan jag väntar på att tvätten ska bli klar. Efter det så blir det nog en sväng förbi affären så att vi slipper gå dit senare, jag hoppas bara att det slutat regna. Välkommen hösten! Imorgon är det ju faktiskt årets första höstmånad. Julafton snart med andra ord, hehe. Känns sjukt.
 


Postat av: Annica

Vilken fin tröja Wilma har, tänkte höra var man hittar den? :) Kram

Svar: Om det är från bilden under så är både koftan och tröjan från HM :)
ebjf.blogg.se

2012-09-01 @ 10:37:12
URL: http://virrigmorsa.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0