Rubriker är inte min grej :)

Ultraljudet igår gick finfint, allt såg jättebra ut och lillebror hade växt på sig, vi fick bekräftat ännu en gång att det är en liten kille. Barnmorskan gjorde bort sig lite med att fråga om mitt första barn också var en kille men var snabb med att ändra sig och fråga om vi visste kön eller om vi ville att hon skulle kolla, vi skrattade bara och sa att vi visste att det var en kille och hon visade igen och sa "jo men jag tycker också att det här ser ut som en kille och ja här ser man tydligt att det är en kille", lite roligt.
Tiden går verkligen fort, imorgon har jag redan gått 20 fulla veckor, alltså 20+0. Spännande! Mindre än halva tiden kvar bara.

Imorgon ska jag troligtvist träffa Malin efter jobbet, min andra gravida vän. Kommer bli så roligt i höst, när vi kan luncha och bara umgås tillsammans med bebisar.
Vi ska kika runt på lite barngrejer och så, blir skoj.

Hittade lite mer kläder igår också, mest bas grejer, men sånt går alltid åt. Lite blandade storlekar faktiskt, men det känns skönt att små handla lite ibland, så att det inte blir allt för dyrt på en och samma gång. Dock så handlar jag inget över storlek 68, med tanke på att vi inte vet hur stor han kommer vara, kan ju lätt bli fel med årstiderna och det skulle vara trist om kläderna inte går att använda.


Postat av: Anonym

Hade varit roligt att se lite magbilder eftersom jag har följt dig sedan du var gravid med Wilma :) om du så klart inte känner att det är för personligt och något som du bara vill dela med de allra närmaste! Tack för bra läsning i övrigt!

2012-04-18 @ 09:03:47
Postat av: Saga -mamma till Emilia

Vad härligt med ultraljud, o få veta att allt fortfarande är bra med lillen :)

2012-04-18 @ 21:39:03
URL: http://emiliasmor.blogg.se/
Postat av: fia

Hej! Härlig blogg du har! Var hittar man bodyn med hängslerna på? MVH Fia

2012-04-19 @ 22:22:15
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Fia

Hej. Jag finner inte bodyn på hemsidan men den kanske inte finns där utan bara i affären?! /Fia

2012-04-23 @ 20:57:57
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: mammaTea

Skönt att allt såg bra ut! Och vilka fina kläder.

2012-04-24 @ 15:22:03
URL: http://mammatea.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0