- Du har ditt eget facit för rätt och för fel

Tog en timmes powerwalk när jag vaknade imorse, så sjukt skönt. Jag trodde det skulle vara kallt ute, men solen lyste på bra. Det är så mycket skönare att vara ute och gå på hösten tycker jag, vet inte riktigt varför men det bara är så. Dessutom blir man mycket piggare efter en morgon promenad, iallafall jag. Lyssnade på Melissa Horn hela vägen, såklart. Jag har inte riktigt lärt mig området här, så hamna lite var stans. Hittade iallafall tillbaka igen, haha. Gjorde iordning frukost och snart ska jag hoppa in i duschen. Måste hinna åka till forum innan jobbet för att lämna in min mobil, kommer vara hemskt att vara utan den i hela tre veckor. Men lagar jag den inte nu så lär inte försäkringen täcka alla skador, innerskärmen börjar redan paja och det kan bli dyrt. Fick reda på att dom bara täcker upp till 3000, sen får man betala själv, plus att jag måste betala självrisken på 500.

I brist på andra bilder just nu så får ni lite frukost bilder, hehe. Måste börja bli bättre på att använda min systemkamera, den har legat och dammat ett tag, men nu är batteriet laddat och jag ska försöka att komma ihåg att ta med den överallt.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0