Sömnlös

Borde egentligen vara olagligt att behöva gå upp såhär tidigt, typ. Nu spelar det ingen roll eftersom jag ändå inte kunnat sova någonting inatt. Tur att det är jag som har morgonpasset idag och slutar tidigt, annars hade jag varit d-ö-d.. Jag är redan klar för att åka och jobba men det är alldeles för tidigt och jag kommer ändå inte kunna börja eftersom städaren kommer vara där, så jag väntar ett tag till. Känner på mig att det kommer vara sjukt mycket att göra idag. Jag har dessutom fått problem med min hand, eller lillfingret, handleden och upp mot armen. Fingret fastnar hela tiden och en morgon vaknade jag av att det var helt böjt och hade fastnat, trodde först att det hoppat ur led eller något och det illar som fan upp i armen. Det började med att jag torkade ett bord och så högg det till i fingret, typ som sendrag och sen fick jag ett blått streck genom halva handflatan som gjorde svinont. Någon som vet vad det kan vara??

Jag har precis beställt två canvas tavlor och jag hoppas och tror att dom kommer vara fina. Då kan jag ta ner Ch´s hemmagjorda tavlor, hehe. Måste även börja handla julklappar nu, inte långt kvar. Men jag vet ärligt inte vad som händer på julen, känns som att det kommer bli dundertrist. Hade velat åka iväg men det var svindyrt och dessutom är det Andreas som ska ha Wilma i år, vilket gör allt ännu tråkigiare.

Har även ställt mig i kö på några lägenheter men det känns också rätt hopplöst, hamnar typ på plats nummer 100 och då är man rätt så chanslös. Finns ju lägenheter i Vårby och Hässelby, men där vill jag inte ens bo. Då bor jag hellre kvar i den här ettan, även fast den är alldels för liten. Det var en lägenhet som jag hitta och hamnade på plats 20, men då är det lixom 20 stycken som måste tacka nej innan också.

Nä, shit vilket tråkigt inlägg.. Ska åka och jobba nu. Ha en fin dag! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0