It's okay not to be okay.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den kassa uppdateringen, har haft fullt upp med en hel del olika grejer. Bland annat så har jag fått heltidsjobb! En så länge är det helt okej, men verkligen inget jag kommer jobba med hur länge som helst. Jag har varit på upplärning men igår slutade hon som jag ska ta över efter. Så idag har jag fått öppna helt själv, ni anar inte hur nervös jag var innan, var rädd att jag skulle glömma att göra något eller att allt skulle bli kaos, men det gick kanon! Imorgon ska jag stänga:)

Wilma är här också, hon var med min mamma och Vincent idag på förmiddagen då jag jobbade. Det som är skönt när man öppnar är att man börjar tidigt, sen så är det kanske inte så kul att börja sju på morgonen men jag föredrar hellre att börja tidigt och gå hem tidigt än att börja sent och sluta sent. När jag kom hem så gick vi och handlade lördagsmys och sen blev det pannkakor till middag. Hon skulle absolut inte ha något annat än pannkakor, det var lixom "åhh pannkakor är så gott", " alltså pannkakor med sylt på det skulle vara as gott nu" "jag kan inte tänka på annat än pannkakor", "jag vet bara en sak jag är sugen på och det är pannkakor", hela vägen till affären, haha.

Imorgon skulle jag egentligen ha jobbat dubbelt, det är Britney i globen och jag ville så sjukt gärna jobba då (helst gå), men var tvungen att avboka mig. Egentligen är det väll lika bra för jag skulle verkligen behöva sova tidigt imorgon eftersom jag börjar sju på måndag och min första lediga dag är på onsdag och då har jag jobbat tretton dagar i sträck!

Nej nu är det sängen!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0