Sent inlägg

Fick nyss reda på att jag ska jobba i globen imorgon, hade helt glömt bort att jag sökt pass, trodde jag avbokat allt. Och imorse ringde Långbro mig och frågade vart jag var, även fast jag inte stod uppskriven på schemat dom gett mig, dubbelkollade dessutom senast och då skulle jag börja igen den 10 juni. Knasigt det kan bli.
Jag som hade sett fram emot en ledig helg.
Imorgon kommer förhoppningsvist Wilma hit också, men vart lite strul nu när jag tydligen ska jobba.
Vi ska baka och fixa lite inför studenten och på måndag blir det nog att besöka smaka på stockholm men Jenny och Kim.

För att du är så söt, älskade!



Postat av: Amanda

Oj oj så stor lill tjejen blivit!:) Minns när hon var allldeles nykläck:) Jag väntade fortfarande min son då. Hängt med sen du vart gravid :)

Söta Wilma:)

2011-06-07 @ 21:21:27
URL: http://mandyyy.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0