Måndag

Praktiken idag gick fort, fick sluta redan klockan två. Imorgon ska jag jobba kväll där, får se hur det är, förhoppningsvist kul. Har sagt att jag bara kan en kväll i veckan pga jobb och så, rätt så skönt att bara vara där på luncher ändå så. Jag ska börja söka lite jobb nu, inte långt kvar till studenten och efter den är man arbetslös. Har även funderat på att plugga vidare, men den utbildningen jag vill gå är rätt så svår att komma in på eller ja jag måste börja tok träna först, ska snart skaffa mitt första gymkort! Egentligen ville jag söka nu redan i mars men jag måste ha gjort högskoleprovet först, om jag förstått allt rätt, är rätt kass på sånt där även fast jag läst igenom allt typ hundra gånger. Någon som vill hjälpa mig?;) Det roliga är att jag går en restaurang utbildning och det här är något helt annat, men man måste testa sig fram här i livet för att hitta rätt.

Jag är så jäkla sugen på att åka utomlands, till varmare bredgrader! Funderar lite på om jag ska ta med W veckan efter sportlovet. Jag har lov veckan nio men eftersom jag har praktik en vecka till efter lovet så kan man få praktisera på lovet och vara ledig veckan efter istället. Tror att det blir lite billigare att åka då också, men vi får se, annars SKA vi åka i sommar. Bara det att jag blir så trött på det här skit vädret, massa slask ute nu bara.

Nu ska jag försöka plugga lite (även fast jag vet att det inte kommer gå så bra, höhö).

Säger Grattis till världens bästa dotter igen på fyra årsdagen <3


Postat av: Anonym

Tänk på att andra halvan av Sverige har sportlov v. 10

2011-01-18 @ 06:45:26
Postat av: Ina

Låter som en polisutbildning :)



Alltså om du söker nu i april när ansökan för hösten ska vara inne kommer resultatet från högskoleprovet att räknas med om det skriver det i vår. Hängde du med?



2011-01-18 @ 12:55:27
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är ju bara att gör högskoleprovet nu i vår så löser det sig :)

Vad är det du vill bli? :)

2011-01-18 @ 16:53:59
Postat av: Emelie

Funderade också på om man kunde göra det nu och sen skicka in men då funkar det :) Jag vill söka till polishögskolan, men det får nog vänta då jag läste att det var svårt att komma in som 20åring:(

2011-01-19 @ 16:32:47
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0