Panos Emporios

Panos igår var riktigt roligt. Det började inte så bra, vädret är ju som det är och vi hade inte räknat med att det var en ganska bra bit att gå dit, höll på att frysa ihjäl och håret var helt kaos, såg ut som jag precis kommit ur duschen. När vi kom dit var det rätt så lång kö och vi fick vänta ett bra tag på att få komma in. Väll inne så fick man mat och dryck, minglade runt lite. Träffade Tore och pratade lite med han. Vid halv tio drog modeshowen igång. vilket var hel kul. Jag har aldrig varit på en modevising så det var häftigt att se. Snygga badkläder var det också. Höjpunkten var dock Dr Albans framträdande, hur bra som helst! Hade helt glömt bort hans låtar. En annan rolig grej var att Anna Book ramlade på scen, eller okej det var inte roligt men tror alla vart lite chockade. Hon skötte det däremot grymt bra och fortsatte igen och skojade bort allt och fick massor av applåder för det. När det var slut så skulle såklart alla hämta ut sina jackor samtidigt i garderoben och allt var total kaos. Folk stormade seriöst in och skulle bara ha sina grejer först, vad är grejen? Tillslut så välte hela bordet pga av trycket och jag vart sjutk arg och kände att jag var tvungen att skrika åt alla att backa. Jag brukar annars aldrig vara den som säger åt folk men så länge dom höll på sådär så skulle ingen komma därifrån. Tillslut ordnade allt upp sig. Vi vart bjudna på efterfest på caféet och drog dit en stund men jag ville hinna med sista tunnelbanan hem, så vi gick tidigt.
Då ställde vädret till det igen.... Slutade med att jag fick åka taxi hem för att alla bussar och tåg var inställda, tur att det går på resegarantin iallafall.

Känner att det här inlägget vart lite väl sluddrigt, men lägger in de få bilderna jag tog under kvällen.
Tack till Skugge och co för att jag fick komma :)










Goodiebagen man fick:) En väska från Panos och lite andra små roliga saker.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0