Åker mot varmare bredgrader

Att blogga går inget vidare, speciellt inte när man knappt har en fungerande dator även fast jag har blogg.se inlagt i mobilen, men tycker det är segt att blogga därifrån. Sen så har jag inte så mycket tid, jobbar en hel del. Det har blivit så mycket bättre på jobbet, är till och med kul att jobba. Nu har även Julia och Sofie börjat där, hehe. Julia jobbade där innan men slutade nästan direkt när jag började och jag tog hennes plats. Men nu är vi alla samlade och det är skitskoj. Lite tråkigt bara att Stella slutade idag, det var lixom hon som fick mig att jobba kvar. Men jag hoppas att hon ändrar sig!

Idag har vi här hemma haft lite resfeber, eller mest Wilma. Hon är lite smått nervös men tycker ändå att det ska bli spännande. Hon gick frivilligt och la sig super tidigt ikväll och det händer inte ofta nu för tiden, haha. Planet går vid sju imorgon tror jag och vi ska åka härifrån klockan fyra. Wilma tycker det är galet att vi ska upp mitt i natten och berättade att hennes pappa och farfar brukar åka till jobbet mitt i natten.
Jag kan däremot inte sova även fast jag är sjukt trött, förhoppningsvist kanske det blir en liten blund på planet.

Jag har hunnit med en del sen senast, var på läkarbesök med Wilma och pratade lite. Vi passade även på att mäta och väga henne, hela 114 cm är hon nu! Min stora tjej. Växt 8 cm på 9 månader, det är inte illa.
Dessutom har jag fått reda på en sjukt rolig nyhet, är superglad! Men kan inte berätta något ännu, eftersom det är hemligt fortfarande.

Det var väll allt för den här gången, kanske blir något blogginlägg från Spanien och jag får igång det trådlösa internet, annars lovar jag att uppdatera med bilder när vi är hemma.
Ha det bra så länge!


Postat av: Carolin

Hej!

Vart i Spanien ska ni åka och hur länge ska ni vara där? Jag läste din blogg mycket förut men hittade tillbaka alldeles nyss så jag har tyvärr inte hängt med så mycket.

Jag är lite nyfiken för att vi också ska till Spanien snart :) Vi åker i januari och ska bo där i ca 5 månader.

Så himla stor Wilma har blivit sen sist jag läste! Jättefin tjej :)

2011-12-08 @ 22:06:15
URL: http://carolinm.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0