nya tag

Kör en nystart. Insåg att det hade tittat in några oinbjudna gäster på den andra. Man tycker ju att man ska kunna skriva vad man vill och hur man vill (nästan), utan att behöva smutskastas. Men bloggvärlden har sina egna regler, här kastar folk skit hit och dit på varandra, något man får leva med. Jag tål kritik, så länge folk vet vad dom snackar om. Annars tycker jag att man kan hålla sin käft och sköta sitt egna liv.

Nog om det, Wilma sover och jag ska hoppa i säng jag också. Tänkte sätta på några avsnitt av andra avenyn först bara. Imorgon ska vi på bio och se Shrek. Det är första gången för Wilma, så vi får se vad hon tycker om det. Vill egentligen se den i 3D men det blir lättare för Wilma att se utan. Lina följer med så det blir skoj.

Godnatt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0