Lopp

Jag och W är redo för att åka in mot zinken nu för att se vad det finns att göra för skoj där innan loppet. Det ska finnas ansiktmålning och hon vill måla sig till en fjäril eller tiger sa hon. Hon har aldrig riktigt vågat måla sig de gånger vi gått förbi något sånt, senast var när vi fick bo på hotell och det kommer hon ihåg. "När vi bodde på dopet, eller juste tältet eller vad heter det där nu igen vi va på?" Hotell menar hon men blandar ihop det med lite annat. Sen så sa hon "Men idag kommer jag nog våga, då kan jag visa alla och då vet dom inte vet jag är". Så vi får se om hon gör det eller inte. Alla kommer ju och kollar på henne idag, Andreas familj och min familj, så det blir roligt.

Nu tjatar W på att vi ska gå, så du är det dags att röra på sig. Efter loppet ska jag jobba i elva timmar!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0