Intressant dag

Praktiken idag var inte speciellt händelserik, knappt några gäster alls. Jag ska ha hand om "bar" delen den här veckan, fått använda kassan idag och lärt mig bonga och sånt, jag ska nog fixa det där. Börjar elva hela veckan så det är soft. Fast imorgon ska jag på läkarbesök och kommer missa hela dagen...

På lördag ska vi på dop, min brorsson som ska döpas. Jag ska hjälpa till att baka något till fikat, funderar på mini cupcakes och kolakakor, är ju inte bara jag som ska baka så det blir nog bra. Beställde en doppresent igår och jag hoppas verkligen att den hinner komma innan lördag, det stod iallafall att det skulle ta två till fyra dagar. Visste inte riktigt vad jag skulle köpa, velade mellan ett par saker men tillslut bestämde jag mig för det som var mer som en personlig grej. Berättar vad efter dopet.

Pure pr ringde mig idag, jag ska bli ambassadör för dom (har varit det förut genom min andra blogg också). Dom skickar produkter till mig och jag testar och ser vad jag tycker. Först ut är produkter från kungmarkatta.se , får ser vad dom har att erbjuda. Vet inte riktigt när jag får paketet men någon dag i veckan iallafall. Sist fick jag massvis med schampo från "Just Glow", det är ju bra och nödvändigt att ha.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0