Candy

Imorgon är det äntligen fredag! Det betyder att W kommer hit igen, vi ska nog se till att hitta på något skoj i helgen. Förhoppningsvist så slipper vi regnet, har ju varit ett riktigt höstväder de senaste dagarna. Var länge sen jag frös på morgonen när jag går upp, har klagat hela sommaren på att det varit för varmt när man vaknat. Tur att det finns dusch.

Juste idag efter praktiken handlade jag lösviktsgodis, vet att det inte är lördag men det var sjukt längesen jag ens åt godis. Kom och tänka på när man var liten och plockade en-två godisar av varje medans men idag typ plockar hur mycket som helst. W är likadan, hon tar en av varje även om hon har en speciell "bästa godis" så tar hon bara en och sparar till sist. En annan rolig sak med henne när hon plockar godis är att hon tar typ tio godisar och sen vill hon inte ha mer, även fast man säger att hon får ta lite till. Inget krävande här inte! Visserligen så snor hon av alla andra när hennes är slut, haha.

Nu är det dags för mig att hoppa i säng, som sagt sista dagen innan helg imorgon, ska bli så skönt.


Bild från google



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0