Bio och löpare

Jag kom iväg och såg på förhandsvisningen av filmen "Puss", vart lite bråttom men kom i tid ändå. Det var kanske inte den bästa och grymmaste filmen man sätt, men den funka. Både Alexander och Gustav Skarsgård har roller i den. Kommer på bio nästa vecka om jag förstod rätt. När jag kom hem låg W i sängen och kollade på Shrek den tredje som jag köpte till henne idag. Min mamma passade henne under tiden jag var iväg. Hon somnade tillslut till filmen.

Imorgon hoppas vi på fint väder igen, så att vi kan vara ute. Jag börjar jobba vid 18 och då tar min mamma henne, skulle egentligen ha börjar 15 men det vart ändrat, skönt! W har räknat ner dagarna tills hon ska springa nu, hon är verkligen taggad som jag skrev innan. Jag eller Andreas ska springa med henne, hon vill inte springa helt själv, men hon kanske ändrar sig. Idag när jag frågade så sa hon "jag ska fundera på om jag vågar springa själv eller inte, annars får ni springa med mig". Hon har även flera gånger sagt att det är JÄTTEVIKTIGT att vi hejar på henne. Det kanske blir en löpare av henne, vem vet.

Nu blir det som vanligt andra avenyn och att försöka sova.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0