- torsdag

Idag åkte vi och hämtade Wilma i Nynäshamn. Hon vart jätteglad när hon såg att vi kom och det första hon sa var "meeeen jag känner inte igen Gustaf ju, han är så stor". Hon jämför med sin mindre bror och även fast det bara är några månader i mellan så blir skillnaden såklart stor. Barnen var helt tokiga i Gustaf och hade tusen frågor och Wilma var super stolt, så söta.

På tåget somnade Gustaf och sov hela vägen hem, Wilma spelade på mobilen, så resan gick fort, skönt!
Nu väntar vi på att ugnspannkakan ska bli klar. Jag har verkligen ingen ork till att steka vanliga pannkakor längre, hehe. Tur båda sorterna uppskattas av Wilma.



Postat av: Elin

Så söt bild! :)

2013-01-11 @ 00:18:14
URL: http://marklin.blogg.se
Postat av: Rebecka 21 år - bröllopsplaner, gravid & bonusmamma!

oh lillemannen växer så foooort, nu vill jag också ha min prins här...

2013-01-11 @ 17:51:24
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mindre bror? Har hennes pappa en son?
Söt son du har iaf :)

Svar: Japp, hon har 3 små bröder :) en på snart 3 år, Gustaf och sen en nästan nyfödd :)
ebjf.blogg.se

2013-01-12 @ 19:44:47

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0