- söndag

Idag försov vi oss lite, jag hade glömt ställa klockan. Wilma skulle iväg på kalas och en halvtimme innan hon skulle bli hämtad vaknar vi. Så jäkla typiskt att man alltid lyckas med sånt här när man har något planerat. Jag vart mest förvånad över att Gustaf inte väckt mig tidigare. Wilma fick ta en snabbdusch och sen på med kläderna direkt, försökte få i henne lite flingor men hon är verkligen ingen frukost människa. Vi hann iallafall men jag hatar att behöva stressa, värsta jag vet, hela min dag kan bli förstörd av stress.
Skönt nog så var Wilma på bra humör, hon har pratat hela helgen om det här kalaset.

Vi har inget planerar idag, lär bli en lugn dag hemma bara, kan vara skönt ibland också.

Wilma bakade egna chokladbollar i helgen, duktig :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0