- sjuk

Jag har haft världens sämsta natt, mått sjukt dåligt. Huvudvärk som in i helvete och frusit även fast jag haft dubbla täcken. Samtidigt som jag tror jag fått urinvägsinfektion, dricker massa citron vatten nu för att se om det går över.
Somnade vid 5 imorse och vaknade 8, somnade om några timmar till. Men känner mig helt död idag...

Vi skulle egentligen åkt iväg och kollat på en lägenhet men det blir inte av nu. Det var inte direkt ett område jag ville bo i heller och känns onödigt att bara ta första bästa när vi ändå bor helt okej, då kan vi istället vänta och kanske få något man vill ha.

Gustaf somnade i mitt knä framför tvn igår, så söt!



Postat av: O

Drick tranbärs juice...det ska hjälpa mot urinvägsinfektion! Finns på Apoteket ;)

2013-01-03 @ 22:28:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0