- fredag

Natten var inte att leka med, hade sprängande huvudvärk som gjorde att jag kräktes av smärtan och feber på det. Varje gång jag lyckades somna till lite fick jag världens attacker, funderade ärligt på att skära av hälften av huvudet, som att det skulle bli bättre, hehe.
Somnade vid 6 och Gustaf vaknade vid 8 men vi somnade om efter 1 timme igen. Han har också sovit dåligt inatt, varit täppt i näsan men nu är det lite bättre.
Jag ska boka tid på vårdcentralen och ta lite prover, känns lika bra.

Dagen har alltså spenderas för det mesta i soffan eller sängen. Gustaf har skönt nog varit på toppen humör och kunnat underhålla sig själv lite.
Förhoppningsvis är jag med i matchen snart igen.



Postat av: Anonym

Usch låter inge bra :( hoppas de på vårdcentralen kan hjälpa!

2013-01-05 @ 20:53:55
Postat av: Zandra

Har Wilmas pappa en blogg som han skriver dagligen nu? :)

2013-01-06 @ 11:59:10
Postat av: Connie Hansen

Låter inte bra. Krya nu på dig

2013-01-06 @ 19:38:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0