- fredag

Jag håller på att baka lite här hemma och det går väl sisådär, jag menar hur lyckas man misslyckas med chokladbollar? Det måste ju vara något av det enklaste som finns att baka.. Så jag ska börja om nu igen, har iallafall gjort choklad cookies som ligger i frysen och bara är att grädda på sen. Galet svårt att komma på bra bakverk som passar barn, hehe.

Vi har även hunnit med att promenera idag, solen sken så vi passade på. Hann svänga förbi leksaksaffären också. Presenterna till Wilma har inte kommit än och det är första gången jag får problem när jag näthandlar, men nån gång måste ju vara den första. Så jag sprang in och köpte två små grejer som hon får imorgon och resten får hon när hon kommer hit.

Gustaf somnade precis i min famn så det är lika bra att lägga ner han och fortsätta med det jag höll på med.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0