- fredag

Wilma har en lös tand som hon går och oroar sig för. Hon vill knappt äta för att hon tror hon ska tappa den. När vi skulle sova igår fick hon panik över att hon trodde den skulle lossna i sömnen och fastna i halsen. Stackarn. Dessutom är det lite andra saker som är jobbigt för henne just nu men jag är så himla stolt över min fina tjej, världens bästa Wilma.

Vi ska snart bege oss ut och handla lite så att vi kan baka en tårta att ta med oss imorgon när vi ska fira Wilma lite igen. Hon har bestämt sig för en sockerkaksbotten med grädde och massa bär på. Enkelt som tur är, haha.

Jag har haft strul med försäkringskassan så har fått hänga med telefonen hela förmiddagen typ. Galet lång kö för att komma fram och ibörjan gick det inte ens att ringa för att de hade så hög väntetid. Nu har jag iallafall fått hjälp och dom skulle göra en expressutbetalning till mig på tisdag som tur är. Men jag tyckte det var grymt pinsamt att höra av mig till han vi hyr av för att kolla så att det var okej att betala hyran då. Det här är sånt som inte får hända och jag får extrem ångest över allt. Jag är dunder noga med att räkningar ska betalas i tid. Skönt att allt löste sig tillslut iallafall :)



Postat av: Nathalie

Bor hon hos Andreas och Jenna under vardagarna eller bor hon kvar hos Andreas föräldrar?

2013-01-27 @ 12:52:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0