- Surt

Inatt hade jag lite hopp om att lillebror kaaaankse ville komma, men nej falsk alarm igen. Fick mycket förvärkar som kom ofta men inte gjorde tillräckligt ont så tillslut kunde jag till och med somna, när jag vaknade igen så var allt som vanligt.. Jag börjar ledsna rejält nu, 4 dagar över tiden men det känns som veckor. Första dagarna var okej, nu känns allt förjävligt. Alla säger hela tiden att han kommer tillslut, närsomhelst, men jag börjar tvivla. Innerst inne så vet jag ju att han kommer.. Kom igen nuråå!
90 procent av alla som går över tiden får inom 6 dagar och jag kan ge mig fan på att jag kommer gå ännu längre bara för det. 
 
Jag har inte så mycket att skriva, mer än att jag är bitter just nu och det är ju inte så kul att läsa om.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0