- Lördag

Idag har vi varit hemma hos min farbror och träffat nästan hela släkten. Det bjöds på god mat och fika. Gustaf sov mest hela tiden (tror han var vaken max en kvart) och Wilma var lite blyg för alla ibörjan men efter ett tag började hon skoja och ha sig. Vi fick skjuts både dit och hem så det var skönt. Är ju piss väder ute, hade det inte regnat så hade det varit okej. 
 
Jag är hemma själv för första gången med båda kidzen idag, Christoffer är på konferans eller vad det var med sitt jobb och ska sova borta. Vi får se hur det går men det ska nog inte vara några problem. Förhoppningsvist så sover lillen lika bra som han gjort hitills. Inatt var han lite gnällig nån timme men sen somnade han om och sov fyra timmar i sträck. 
 
Nu ska jag och Wilma lägga oss i soffan och se på någon barnfilm innan det är dags att sova. Tror hon kommer däcka rätt snabbt, jag lär däremot inte kunna somna innan klockan är tolv som vanligt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0