- lördag

Inatt hade vi gnäll-Pelle på besök hemma hos oss. Skämt å sido, men ingenting dög för lilleman, vet inte om det är magen som krånglar eller förkylningen. Så imorse var det inte så roligt när man var tvungen att gå upp, hehe. Typ tio koppar kaffe hade suttit fint. Wilma hade inte märkt ett dugg som tur var, hon sa "när jag sover så sover jag!".

Vi har iallafall hunnit vara ute lite idag, innan regnet började ösa ner. Så trist när det regnar. Gustaf har tagit igen sin sömn genom att sova hela dagen. Jag hoppas att den här natten blir bättre :)



Postat av: ♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

Gud asså :) Jag läste din blogg när du var gravid med Wilma och du slutade blogga osv. Men nu hittade jag hit av en slump :)
GRATTIS till sonen

Kram

Svar: Vad roligt :D tack så mycket :DKram
ebjf.blogg.se

2012-09-30 @ 21:42:53
URL: http://treblirfem.blogg.se
Postat av: Daniela

Läste just i din gamla blogg. Och tyckte att du var otroligt stark som födde ett barn och ville ha det som 15 år jag är 16 och skulle absolut inte vara redo att ha ett barn än. Hoppas du får det underbart med Wilma och Gustav 2 små härliga barn :)

2013-02-24 @ 13:34:35
URL: http://www.aleinad.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0