- If your plan A dosent work, the alphabet has 25 more letters. Stay cool!

Idag känner jag att jag måste komma iväg och göra något, får panik av att vara hemma, ingenting händer!
Jag behöver egentligen åka till skärholmen för att fixa nya linser, mina är snart slut och vill helst inte behöva fixa det sen när bebis kommit. Får se om jag kommer iväg dit senare eller inte. Har lärt mig att inte planera in något, det blir aldrig av isåfall.
 
Jag blir så frustrerad över att jag knappt känner någonting, inga förvärkar eller nåt, känns som att allt är så långt borta då, att han aldrig kommer komma. Förutom inatt, då jag haft lite ont. Men jag vet inte om det beror på att jag sover i soffan och ligger konstigt eller om det är nåt annat, har lixom glömt bort hur det ska kännas.
Vi kan ju inte sova tillsammans här hemma längre och har inte kunnat på flera månader, ena sover i soffan och ena i sängen. Haha.
 
Ska hoppa in i duschen och sen se vad som händer efter det.
 


Postat av: Malin

Varför kan ni inte sova tillsammans? Hoppas att lillebror bestämmer sig för att titta ut snart :)

Svar: Jag vaknar av minsta lilla ljud eller rörelse :P Har haft sömnproblem under nästan hela graviditeten och det enda som funkar hyfsat är att sova ensam, haha.
ebjf.blogg.se

2012-09-06 @ 12:25:50
Postat av: Millan

Haha samma här hemma ska ha min lilla kille 30 september jag och karln har inte sovit ihop sen jag var i v 17 :P.. Hoppas lillebror vill titta ut snart :).

2012-09-06 @ 13:17:54
Postat av: Karin

Jag kännde INGENTING innan det satte igång och sedan var allt över på knapp 2timmar. så håll ut!

2012-09-06 @ 13:35:02
Postat av: Therese

Du minns mig säkert inte, men vi gick i samma mammagrupp i nynäs, och Filippa fick sin lillebror i maj i år. Jag gick över nästan 12 timmar. Morgonen efter började värkarna pang bom var tredje minut, inte känt någonting alls innan. Så håll ut bara, mitt satte igång efter en ordentlig natts sömn. Vila är att rekommendera, det kommer att behövas :)

2012-09-06 @ 19:29:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0