- Don't judge me by my past. I don't live there anymore, accept me for who I am now.

Wilma fick skjuts hit igår, så jag slapp ta mig ut ytterligare en gång i regnet. Var och handlade innan och självklart så lyckades jag pricka in spöregnet på vägen hem och klantigt nog hade jag tagit en papperspåse, som höll på att rasa samman, haha. På kvällen vart hon lite orolig över att lillebror skulle komma, hon trodde hon skulle bli själv här hemma då. Men jag förklarade för henne att vi absolut inte skulle lämna henne ensam när hon sov, att någon skulle komma och hämta henne isåfall. Det gick över efter ett tag och hon började prata om att hon längtade. Jag tror nästan hon längtar mer än mig, hehe. Nä men jag är helt inställd på att gå över nu, känns ändå rätt okej. Hade det varit för ett par veckor sen bara, när jag mådde sjukt dåligt så hade jag krävt att dom satt igång mig. 
Har mitt sista (förhoppningsvist) besök hos barnmorskan på måndag, ska försöka få dom att boka tid för igångsättning direkt om det är så att jag går över så mycket, istället för att jag ska behöva komma dit ännu en gång. 
 
Vi får se vad som händer idag, vädret är förjävligt. Trist när man inte har bil och kan ta den och åka iväg, nu om man ska göra något så måste man ta sig igenom regnet först. 


Postat av: Mathilda

Har där kanske tittat ut en liten prins nu? ;)

2012-09-03 @ 12:19:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0