- Desperata morsan

Jag måste ändå erkänna att det just nu känns galet irriterande att veta att jag faktiskt kommer gå över tiden. Man har ju gått och hoppas lite under dagen att det ändå ska dra igång. Kan även erkänna att jag testat ALLA olika huskurer för att få igång förlossningen, utan några resultat. Sitter just nu och dricker dagens andra kopp av kaneltte, hehe. Jag tror inte ens på att något av det här funkar, ändå testar jag, "ifall att". Det bästa är nog att vila, vänta och stå ut helt enkelt. Men man blir lite smått galen. 
 
Gjorde världens tabbe med att lägga mig och vila runt sex tiden, slutade med att jag vaknade upp nu. Pigg som attans. Jag har med andra ord en rolig natt att vänta, skulle sitta perfekt med lite värkar nu ;)
Kommer ställa klockan för att tvinga mig upp imorgon, vill inte vända på dygnet helt. 
 
 
bild från google.se


Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - Kreativitet, Mode & Personligt ♥

Har du provat Ricinolja?

Svar: Haha nää! Nog det enda jag inte testat, vågar inte. Har hört att det inte ska vara så bra heller:P
ebjf.blogg.se

2012-09-05 @ 12:28:41
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

han kommer snart får vi hoppas! :)

2012-09-05 @ 16:55:52
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0