- Dags att komma ut nu lillebror!!

Jaha, så var datumet äntligen här, men ingen bebis än. Det känns ändå rätt okej, trodde jag skulle ligga nerbäddad i sängen och vara deppig. Kanske beror det på att jag hela tiden varit säker på att gå över tiden, blir väll inte en lika stor besvikelse då. Självklart känns det trist, är rätt less på att vara gravid nu, vill ju träffa min prins! Det är iallafall nära nu! Alla mina vänner/bekanta som fått barn iår har fått tidigare, men inte jag inte.
 
Jag har haft besök av Lina och Hugo idag. Han har blivit så stor, väger över fem kilo och är så söt. Så lite bebisgos har det blivit idag. Jag ville ha kvar honom här över natten, men det fick jag såklart inte, haha. Nästa  gång vi ses har han förhoppningsvist fått en polare att leka med. 
 
Ska strax laga lite middag och sen blir det väll att kolla igenom alla serier på viaplay (det enda jag gör nu för tiden känns det som). 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0