- besök

Idag har vi haft besök av Gustaf farmor och fastrar, det var trevligt. Var så längesen man träffade dom, blir lätt så när man inte bor i samma stad men vi ska försöka komma dit och hälsa på också innan året är slut. Gustaf sov såklart under större delen av tiden (vad annars Lixom?, hehe). Han har blivit lite förkyld också, lille stackarn. Gick förbi Apoteket och köpte en sån där nässug och alvedon ifall att det skulle bli värre. Frågade om man kunde ge det till så små barn och de sa att det var okej eftersom han är så "stor". Men vi hoppas såklart att det inte ska bli värre.

Imorgon ska vi till BVC igen, ska bli kul att få veta vad han väger nu och hur lång han blivit. Idag klädde jag på han en body som var i storlek 62 redan! I byxor funkar dock storlek 50 utmärkt fortfarande. Efter det blir det en träff med Malin i Globen. Tycker hennes bebis kan komma nu :)

Jag har funderat på att börja lägga Gustaf i sin säng på nätterna nu istället för att samsova, även fast det är mysigt och rätt bekvämt. När jag var gravid så sa jag att den här bebisen inte skulle få sova imellan oss. Wilma sov som ni kanske vet aldrig i sin säng, hon vaknade i stort sätt alltid direkt när man la ner henne. Gustaf sover i sin säng på dagarna och ibland ligger han i soffan med mig om jag ska vila men han sover som bäst när han ligger ensam, än så länge! Vi får se hur det blir, men som sagt det är jäkligt mysigt att sova tillsammans :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0