Oct. 11, 2012

Gustaf har inte varit på sitt bästa humör de två senaste dagarna, krånglat med sömn och är extra gnällig. Man blir lite lätt frustrerad över att inte veta vad som är fel, det verkar inte vara magen heller men man vet aldrig. Vi kör med babymassage varje dag. Jag tror det beror på att han inte riktigt kommer till ro när han ska sova och tillslut blir övertrött, han sommar men vaknar efter 10-20 minuter igen, då är han glad 5 minuter men sen är allt bara skit enligt han, hehe. Jag blir istället smått knäpp av att inte få sova, försöker sysselsätta mig med saker hela tiden för att inte däcka ihop. Man kan ju inte alltid ha en glad och snäll bebis (inte för att han är dum när han skriker men ändå, hehe).
Nu sover han iallafall och har gjort ett tag, så jag hoppas han får sova ut nu.
Själv så ska jag avnjuta en bit nybakad äppelpaj som jag bakat mitt under allt :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0