- we're all wonderful people So when did we all get so fearful?

Jahapp, så har man betalat räkningar igen, alltid lika skoj. Mest irriterande är ju mobilräkningen som är så sjukt hög för mig som knappt använder mobilen till annat än att smsa, haha. Jag har en pott på 500 kr men ringer för max 20 kr i månaden, vettefan vad jag tänkte med när jag köpte den, tänkte att jag lätt skulle komma upp i 500. Så har man försäkringar och annat onödigt till. Som tur är så slipper jag den räkningen från och med februari.
Jag är verkligen en sån som folk undrar varför jag ens har en mobil, hinner oftast inte svara när folk ringer och allmänt svår att få tag på, hehe. Men sen om man glömmer mobilen hemma känner man sig helt naken istället. Intressant!!
 
Gustaf sover och har sovit ett bra tag så han lär nog vakna snart. Jag har mest suttit och funderat på vad vi ska äta ikväll och vad jag ska baka för gott. Roligt liv. Så sjukt tråkigt att sitta hemma bara. Det blir roligare sen när Gustaf börjar leka mer, nu sover han mest och när han är vaken så äter han, kikar runt lite, skrattar åt tokiga mig eller underhåller sig själv i babygymmet om jag måste göra annat, sen börjar det om igen med sova, vara vaken en stund osv. Han är verkligen lugn, gnäller nästan aldrig och är lixom allmänt "enkel" att ta hand om. Wilma var likadan, hängde med på allt utan att säga så mycket, däremot så var hon en bebis som man helst skulle bära på hela tiden. Gustaf kan man lägga ner när han ska sova och ge nappen om han vaknar, för det mesta iallafall. 
Men ja, han blir säkert en rackarunge när han blir äldre istället :)
 
Nää jag ska gå och göra något vettigt!
 
 
Bästis och Gustaf.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0